so sick

godmorgon ! är medveten om att kl inte ens hunnit bli halv 6 men jag kan VERKLIGEN INTE sova. har skitont i halsen, min näsa rinner konstant och så har jag fått feber. helt underbart, speciellt när jag ska ut ikväll. haha, kommer säkert må bra på onsdag. mitt hjärta kommer typ få motorstop inatt.. måste tvinga dit min man så han kan ta hand om mig om så skulle behövas haha.

nemen allvar, nu blir jag faktiskt lite ledsen. har precis ätit upp en isglass.. men nu är hela truten varm igen. på tal om glass.. hahah vet inte hur mycket glass jag åt igår, säkert flera ton. åååååå tycker synd om mig själv, så ligger johannes i min säng nu och sover, han ska iofs jobba om någon timma men endå. hade typ behövt höra "nawe så synd om dig bebboooo" dagens fråga är: vad jag har gjort mot gud för att förtjäna denna ständiga sjukdom?
jag går tom runt och låtsas som jag inte är sjuk & gör sånt normala människor gör, men vet inte hur länge jag ska undvika det.. börjar liksom bli lite oundvikligt nu.



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: