take me to the place where i belong


Hejhopp ! eller godmorgon typ.. idag mår jag väl som förtjänat (inte bakis) men har riktigt ont i halsen. att jag aldrig kan lära mig att man INTE ska gå ut när man är dåligt.. idag skulle jag egentligen hem till hannas mormor, hon skulle passa hennes hus så vi skulle ha myspys där & sova men det går ju inte nu när jag e kass.

haha hände dock en riktigt rolig sak imorse & igårkväll, imorse drömde jag något konstigt så skulle johannes hålla om mig när han sov & då slår jag itll han allt vad jag kan i armen haha. då blev han lite ledsen och vände sig om.. haha, fast jag fråga han nyss men han kom ej ihåg det så det var ju bra. sen igårkväll sprang jag och elin ifrån en polis genom hela knutan hahaha.. (elins "ragg") typ dog av skratt. himla skoj, haha. nej nu ska jag hålla min bebbu sällskap en stund och äta piggelinglass. tjing ♥



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: