you never say hey or remember my name. its probably cuz, you think you're cooler than me.

Tjingeling, här e en fjuntig bild på 2 saker jag köpt, orkar inte fota mer. (vet, är tråkig men sjukt tråkigt att fota) haha, halsduken fann jag på h&m för 30kr, haha den är riktigt mysig med. & tunikan/blusen är från hunkydory, den vita tunikan i inlägget nedanför är med ny. om ni inte märktdet så kommer ni snart märka att jag tunikor e det bästa jag vet.

Idag tänker jag vila IGEN. måste verkligen vara frisk till imon, då ska jag troligen hem till isabell på tjejmidda & på lördag blir det nog mys här för jag är nämligen ensam hemma hela helgen. & johannes e ensam i 2 veckor framöver på lördag, måste alltså vara frisk NU NU NU. mamma tjatar om att jag måste till läkaren men jag är för lat för att gå dit.. det får helt enkelt vänta :p



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: