I remember when i used to make you laugh

godmorgon! är uppe ritkigt tidigt idag men eftersom pappa bor på 6e våningen (tror jag) lyser solen in riktigt mycket. så det går verkligen inte att sova :( igår var jag med ida en stund som precis kommit hem från magaluf, satt på gröningen ett tag sen åt vi korv med bröd + glass och kolla i lite affärer men hitta inte nått som vanligt. sen åkte jag till gbg :P pappa har skaffat en kattunge med som är HUR söt som helst.. jag är helt förälskad. å, synd att jag inte har med mig min sladd till kameran för då hade jag kunnat lägga upp bilder på den. Elvis heter han haha, dem andra katterna är lite småavis på honom men han har bara varit här i 3 dagar så det är inte så konstigt kanske haha. På tal om nått helt annat så är jag ritkigt sugen på att beställa hem dessa kängorna.. har hittat ett par andra på trampolin som jag vill ha ännu mer.. men vet ej om dem finns i min storlek. annars får dessa vara mitt andra alternativ



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: