walking on sunshine

uf ligger just nu på min altan och sola med datan framför mig. börjar bli riktigt lökigt här haha, nog för att det är vindstilla min datan är typ kokhet ;’p jag är en riktig mes när det kommer till att sola, pallar aldrig ligga och svettas men nu ska jag fan plåga mig själv ! alltid när jag solar önskar jag att jag ska somna och vakna och ha bränt mig på hela kroppen hahah.. men det händer aldrig: gee mig icecreaaaam

update, fick precis hem mina betyg i brevlådan haha. trodde allvarligt att jag skulle få ett vg och resten g (så bra koll har jag) men fick 3g och resten vg. blev något chockad, ååååå det gjorde min dag. iofs fick jag bara ett g förra året  &lite flern mvgn men det är ju fler kurser detta året så whatahek. PJUUE vilken lättnad!



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: