you know that type of shit just don't work on me

godermodergen! vaknade precis, drömde världens mardröm haha. jag och mamma bråkade om nått, så blev jag så sur att jag kasta hennes hudvårdprodukter i marken hahah. om en liten stund ska jag göra frulle, vi har äntligen ägg hemma. mums. och fullkorsflingor. något som är riktigt gott är blåbär/hallon + vanilj yoghurt och flingor.. smakar typ som efterrätt :D

ligger förresten på min altan nu méd datorn framför mig ;) känns som ena sidan av mitt huvu är helt bränt (solen lyser just nu på ena sidan av mig bara) kanske får sån snygg bränna på halva kroppen haha... hade ju varit snyggt. nej nu ska jag fortsätta med solandet, vid 2 tiden ska jag till tandläkaren. bluhu



Vad har du på hjärtat?

name:
vip?

mail: (publiceras ej)

my blog:

bringt it: